Zespół Muzyczny na Wesele - TRANS - orkiestra weselna

Orkiestra weselna na studniówkę, zabawę, rocznicę ślubu, bal karnawałowy, gimnazjalny, urodziny, osiemnastkę, połowinki, imprezę firmową, intergacyjną, rodzinną, okolicznościową, bankiet, prywatkę, przyjęcie, wesele

Blog

Yamaha CP40

2016-01-20 15:32:11, komentarzy: 0

Uwaga test może być nieczytelny - błędy słownika! Po pierwsze, może się krótkie wprowadzenie o sobie: Urodziłem się w 86, gra na fortepianie od 21 lat i przez pracę fortepian jazzowy studiów przez kilka lat jako nauczyciel fortepianu i żywych bigotów. Muzycznie, robię wszystko, od kolacji jazzu do hard rocka, a ja jestem stosunkowo niewiele Top40 i jestem szczególnie na kamienistej ścieżki drogi. Jeśli chodzi o mój equipment'm dużym miłośników starych i purist, tak bardziej typu Plug and Play jako śrubokręt dźwięku. Na szczęście, został dostarczony do testowania mój piękny Yamaha CP40. Ja sam od dawna obsesję bez dłuższej scenie fortepian, mój ostatni był Casio Privia PX100, to absolutna Urządzenie entry-level. W tej chwili, załóżmy, zamiast (w zależności od okazji) mój Nord Electro 4D, a Kurzweil PC3K8 lub mój Wurly się jako substytut fortepianu. Tyle o mnie, tak, że można zakwalifikować mój tu następujące sprawozdania. Przypisie do zdjęć: oba warunki oświetlenia w moim pokoju, a także moich umiejętności fotograficznych są więcej niż skromne. Kto chce zobaczyć, błyszczące zdjęcia, polecam muzyczną stronę lub Google Image Search. Przypisie do Recordings: Wszystkie nagrania zostały wykonane z szybkiego M-Audio Śledź Ultra i logiki, tylko cukrem LR, a inaczej nie retuszowane. Przegląd połowie Stage Piano 88 klawiszy Graded Hammer (GH) Klawiatura polifonia 128-głosowa 297 Voices Wymiary (SxWxG): 133,2 x 16,3 x 35,2 cm Waga: 16.3 kg drogowe Cena: € 1,500 połączeń: Wszystkie połączenia na scenę CP40 na plecach. są z dwóch niesymetrycznych wyjść audio tutaj, wyjście słuchawkowe, wejście AUX (mini-jack), 2 porty USB (do Hots / do urządzenia), MIDI IN i OUT i połączeń dla maksymalnie 3 pedały ( Sustain i przyporządkowania Foot Controller) do znalezienia. Dostarczony utrzymać koszty w handlu i aż o 60 €, więc myślę, że jest to bardzo godne pochwały, że to bardzo solidny pedał (z wielką matę antypoślizgową pod spodem) wliczone w cenę. Dlatego uważam, że tym bardziej dziwne, że stoją muzyka (na dostępne są jego otwory montażowe) nie jest wliczone, ale musi być zakupiony oddzielnie za 50 €. Niepokoi mnie to, że nie ma więcej niż uczniowie iPad, ale jeśli CP40 jako substytut fortepian dla Korzystanie życia kupuje, prawdopodobnie będzie trochę rozczarowany konieczności ponownego zaangażowania się w torbie. Zasilacz nie jest dostępna z zewnątrz, a nie tylko zbudowany tak, że ja tak chcę zaprzeczyć, 80 koncertów rocznie, ale jest bardzo ładny zwarty i długość kabla powinno być wystarczające w większości przypadków. Panel sterowania / architektura znajduje się na samej centrali, od linków z , oprócz nieco wyższe koła pitch i modulacji, sekcja do rozłamów i warstw, a także suwaki do regulacji głośności z "części". CP40 posiada dwa tryby: tryb Peformance i trybu Voice. Występ (128 mogą być zapisane) składa się z max. 2 części. Części te są dźwięki, które mogą być wybrane w trybie Voice. Jednym z regulacją głośności może wykonywać różne funkcje. W trybie Voice Niniejszym a mianowicie może również dostosować się do chóru lub proporcji pogłosu. Tuż obok znajduje się sekcja z jednej poszczególne efekty mogą włączyć lub wyłączyć, jak również małym bloku nagrywania. Następnie, przyciski transpozycji i przyciski zarządzania pamięci / ustawienia systemu / pliku naśladowania. Tak zespół muzyczny wągrowiec. Czytelny wyświetlacz świeci w nowoczesnym niebieskim i może reprezentować 2 linie. Dla większości funkcji, będzie to zrobić dobrze i jest bardzo jasne. Ale jeśli nadal podmenu do edycji dźwięków i efektów, to szybko staje się kłopotliwe i trzeba dobrze wiedzieć, gdzie się udać aby szybko znaleźć odpowiednie pozycje menu. Po prawej stronie wyświetlacza, jog wheel i klawiszy kursora, oraz przełącznik na tryb wydajności. Ponadto są 12 duże przyciski, aby wybrać poszczególne banki dźwiękowe. Są one klasyfikowane według tematu, więc wszystkie fortepiany są w banku, wszystkie instrumenty dęte w drugiej itd. Można na każdy bank wybrać faworyta, który słychać po naciśnięciu przycisku. Możesz więc mały wybór pieczywa i masła dźwięków położyć się, że są natychmiast dostępne. Jeśli wybierzesz 2 banki jednocześnie, są one automatycznie warstw ze sobą. Na skrajnej prawicy, są 3 suwaki do sterowania 3-pasmowy korektor. Optyka / dotyku CP40 dostarczany jest dobrze wypełnione. Dzięki bardzo przyjemnej wadze około 16,5 kg pochodzić ani listonosza ani ja naprawdę poćwiczyć. Obudowa wykonana jest z czarnego tworzywa sztucznego, ale bardzo cenne czuje. Wszystkie przyciski i elementy sterujące są szczelne i może dobrze wślizgu, pod fortepian są bardzo duże, mocne gumowe nóżki. W moim modelu około jednego milimetra przestrzeni między płytą dolną i z powrotem. W ten sposób mogę przesunąć trochę tylną ścianę. W życiu codziennym, które będą kolidować z bezpieczeństwem lub nie mieć negatywny wpływ na stabilność, ale w inny sposób prawdziwie przetwarzania światowej klasy, to mnie trochę denerwuje. Przede panelu sterowania, plastikowej zorganizowany / marmurkowe. Ja osobiście byłby miłą dla oka znacznie lepiej tutaj równie dobrze ściągnąć ją gładką wygląd, ale jest to z pewnością kwestia gustu. Sortowane Hammer klawiatura z 88 przyciskami czuje, mimo plastiku, absolutnie wspaniałe w. Ogólnie rzecz biorąc, jest to dość trudne ważony, po prostu domyślnie fortepian brzmi już dużo osiągnąć w długich kluczy do wysokich wartości prędkości. Niemniej jednak, jest bardzo powszechne i sprawia, że łatwo grać. Przeciętny konsument korzysta z tej klawiatury myślę, że może mieć dużo zabawy. Dźwięk: Fortepiany: - Skrzydła brzmi wszystkie pochodzą Yamahatypisch bardzo odważny i efektowne ponad. Zwłaszcza w połączeniu z relatywnie trudno ważoną klawiaturą, należy tutaj firmie dźwięku absolutnie typowy ideał. Kocham dźwięk fortepianu naprawdę dużo zabawy, zwłaszcza drugi, nieco jaśniejszy przyjemny dźwięk może odegrać bardzo przyjemne. Są po prostu zbyt piękne, aby usłyszeć odgłosy w wysokich tonów, ale myślę, że siła CP40 będzie głównie w asertywności w strukturze zespołu. W wersji mono został również zaprojektowany. Jestem zdecydowanie zadowolony. Przeważająca fortepian akustyczny Byłem doczekać szczęśliwy Grupa E. Niestety, wygląda tu nieco nudne. Zaledwie jedna próbka zostanie dostarczony Rhodes, brzmi to stosunkowo płytkie i ma być przez jakiś RnB-Gewabber. Brakuje mi ponieważ Rhode Dźwięk ma zgryz i czasami można zastosować w zespole fuzji lub podobnych miejscach. Podobna sytuacja jest w Wurlys, że absolutnie nie można grać dynamicznie. Znacznie piękniejsze są CP80 i DX-Fortepiany, gdzie trzeba przyznać uczciwie, że większość ROMpler zrobić dziś całkiem miłe. Dla mnie jest bardzo wyraźna różnica w jakości do północy moich alternatyw i Kurzweil (które są również droższe, oczywiście), ale także dla MOXF z własnego domu. Tutaj wolałbym mieć 5 bardzo silne, różne dźwięki niż 35 różnych mnie teraz do wyboru, ale w większości różnią się tylko dodatkowych efektów akustycznych lub różnych przestrzeniach / EQ. Musi być koniecznie, można jeden lub drugi dźwięk (na przykład, pierwszy dźwięk) za czas, w czasach HX3 a sam Północna chce ale naprawdę nic więcej. Do awaryjnego, aby na pewno w jakiś sposób tak jasny, są pewne głosy nawet kontrolować drogę Leslie poprzez koła modulacji. Ale jeśli można uniknąć go w jakiś sposób będę pominąć tę sekcję. W obronie CP40 trzeba powiedzieć do kompozycji na imprezy. Klawisze mały obszar, w zespole lub jako warstwa za drgania strun dźwięki fortepianu, małej demo lub playalong chciałbym zamówić, ale nie przesyłać. Bardzo płaskie, absolutnie nie grać wysiłku, dużo leniwych dźwięków. Oto Ja bym raczej mają naprawdę świetny głos a la żądanej Kurzweil, z którym można grać na pełnym gazie z ataku na spokojnej powierzchni wszystkiego zamiast 20 różnych dźwięków z nich, ale mało kto tak naprawdę zachęca do działania. Chóry są w chórach, klocki w poduszki ... tej pory tak dobrze. I naciśnij przycisk Synth jednak, pójdę z około 10 innych klocków (przynajmniej dla mnie spotykają raczej funkcji pad) dostarczonych przed perkusyjne nieco i ołowiu dźwięki zdobycia. W Pionie Brass tylko pochodzą od naturalnych instrumentów dętych, po którym masa Synthbrass (skakać, jak dźwięki), wynika, że mam bardzo brakowało w części synth. Tu trzeba wiedzieć dokładnie, co, gdzie szukać. Ogólnie rzecz biorąc, wiele dźwięków są tutaj jest naprawdę bardzo przydatne w codziennym paśmie, ale wiele innych są również całkowicie zbędne. Wentylator znalazłem zaskakująco dobrze w porównaniu do reszty. Gitary są aż na gitarze nylonu bezwzględnych kaszy, ale muszę przyznać szczerze, że nigdy nie używany w moich 10 lat Muckerei dźwięk gitary. Bas wypełnić całkowicie swój cel i zaprosić niektórych przypadkach nawet trochę na dżem. Ponownie, dużo basów syntezatorów są ukryte ponownie. i Drum ... kto potrzeb ... Tak zespół muzyczny złocieniec. Dla mnie, sekcję, które mogłyby zostać pominięte, ale dla jednej lub drugiej może sprawiają, że zabawa. Prywatne zaletą było bardzo przydatne Sitar dla mnie, ale tylko dlatego, że chciałem kilka miesięcy temu konwulsyjnie i dość nieskuteczne w moim Sprzęt dla grywalnych dźwięków. Dźwięki fortepianu są naprawdę wyjątkowe, a może i krytyka innych dźwięków wchodzi zatem nieco ostrzejszy niż powinny być. Ale istnieje wiele konkurencji z Ligi odchudzona stacji roboczych (Kurzweil PC3LE, Yamaha MOXF8, Roland FA-08), to - dać o wiele bardziej przekonujący wybór dźwięku oraz odpowiednie opcje przetwarzania - z wyjątkiem dźwięku fortepianu. Mam wszystkie 297 dźwięki są krótko grał, wszystko można oglądać słuchając z zainteresowaniem w pokoju i masz sam pomysł.
The działanie CP40 (więcej na ten temat) jest zupełnie proste, oczywiste i intuicyjny i sprawia, że na scenie zupełnie zabawne, bo Ciebie mogą dotrzeć do wszystkich ważnych funkcji w kilku prostych krokach. Chciałbym, że nawet z wyborem dźwięku to prostolinijność nadal. Gdyby zamiast 297 Voices zaledwie 30 grywalnych bardzo dynamiczne, wyraziste podjętych brzmiące dźwięki, które znacznie lepiej pasują do koncepcji. Teraz zostaniesz zabity z niezliczonymi identycznych dźwięków brzmiących, które mogą wyglądać na papierze super, ale kilka perełek, które naprawdę lubią używać na scenie codziennego, niejasne. Ponadto uderzające jest to, że głosy mają wszystko dość długi ogon pogłosu , W domu na słuchawkach nie przeszkadza tak bardzo, ale na wczorajszej próby z eleganckim hołdzie że niektórzy koledzy z zespołu już jest niewłaściwie. Chociaż można zmienić w kilku prostych krokach Hall, ale tylko na głos i wydajności. Ponieważ istnieje oddzielny przycisk do włączania / wyłączania pogłosu, miałem nadzieję, że będzie w stanie dostosować rodzaj "Global-Hall". Ale jest to również wysoki poziom narzekać, i jest w konkurencji nie różni. Jeśli to nie jest pełne dźwięków w branży muzycznej, w końcu kupuje tak nie jest. Działanie: CP40 jest w pełni przycięte do intuicyjnej obsługi. Nawet jeśli ktoś jeszcze nie ma doświadczenia w Stage fortepiany, stacji roboczych lub syntezatorów, to nie trzeba zbyt często patrzeć w Bedieungsanleitung z bezpieczeństwem. Z naciśnięciem utworzonym ułamku lub warstwa przycisku, dźwięki są zarówno na wyświetlaczu i są łatwo zmienić. Zwłaszcza bezpośredni dostęp do każdej części objętości w ciągu dwóch suwaków po lewej stronie jest bardzo przyjemny. Tak więc, na przykład w czasach chorus szybko wcisnąć trochę więcej ciągi do i tym podobne. Dokładnie to samo odnosi się do bezpośredniego dostępu do pogłos i chorus, a także EQ. Wszystko można znaleźć bezpośrednio i oczywiste i proste w obsłudze i przypomina (choć ograniczone) do budowy "Północy". Jedynym minusem: jeśli umieścisz podział, dolna część zawsze brzmi oktawę zbyt niskie, aby były bardziej przydatne do użycia. Chociaż jest to łatwe do zmiany w menu, ten ma jednak tylko raz jeszcze o 3-4 sub wurschteln naprawdę nie jest jasne, na 2-liniowym wyświetlaczem. Oto mała zmiana w "rozłamów domyślne" znacząco dać więcej przydatność do sceny. Jeśli zmienić oktawę w create spontanicznie Splitu, CP40 zastrzega tej zmiany sposobu do momentu wyłączenia urządzenia. W przeciwnym razie, to menu wszystkie możliwe ustawienia efektów, transpozycje, a nawet ograniczona edycja kopert dostępne. W zasadzie, myślę, ale że rzadko przebywają w niestety nieco mylące (na wyświetlaczu), menu, chyba że chce się stworzyć wyjątkową wydajność. . Wszystkie istotne parametry są natychmiast zrealizowane na interfejsie użytkownika, a także pozwalają na technologii-Noob jak ja bardzo miłej pracy trochę smakołyk dla gildii nauczania, są także: blokada panelu ... nigdy nie straszyć ponownie na śmierć, ponieważ nie zwierać jest pod opieką i jest niespodziewanie przegrał Für Elise na cały regulator z SuperSaw Wniosek: CP40 jest naprawdę świetne nagrania, przyjemne wymiana pianino przenośne, zarówno dla domu i dla sceny, jak również. Łatwość użytkowania nie przytłoczyć nawet największych technophobes i wielu dodatkowym brzmi będziesz całkowicie zadowolony z bezpieczeństwem w pierwszym zespole nastolatek garażu lub oldie-kaplicy i ma wspaniały fundament do budowania jego konfiguracji. Ale jeśli dużo z band'm podróże i dźwięk fortepianu niekoniecznie jest filarem jest mój wybór dźwięku, mogę polecić CP40 tylko warunkowo. Tutaj lekkie wersje dużych stacjach roboczych mogą być wycenione i dźwiękowo po prostu zachować się dobrze i nie trzeba w każdym przypadku drugą płytę do aktualnych wymagań w zakresie Pop / Top40 spotkać. Ogólnie rzecz biorąc, urządzenie spełnia jednak wszystkie roszczenia, które I a Punkt Stagepiano. Gdyby to było panaceum, że wszyscy za jednego stoiska domu dawna zmagał się ze mną, jeśli ja nie na CP40 niską abgebe do kolegi lub student i ponownie kupić mi kolejną zabawkę, ale po kilku dniach na instrumencie to jest, ale na razie jej znaleźć miejsce w mojej kolekcji. Waga lekka, doskonała klawiatura i znakomity dźwięk fortepianu dokonać CP40 w super fortepianu zapasowym wezmę na pewno na obiad jazzowych, małych opowieści żyjących sesjach nagraniowych i pokój-z jednej lub drugiej muzyka Jam. Tak, to dobre urządzenie grające ma swoją pierwszą jazdę próbną za nim. Ponieważ nie jestem top-solista i grać sam i tak jest głupia, że mam taki trochę pomocy z moją siostrą, aby odwrócić tyle z moich gaf Fortepian jest całkowicie bez edycji , Hall pochodzi z samego urządzenia, bez dodatkowych EQ, bez dodatkowych kompresji. Wokale mają nawet low-cut, trochę pogłosu i trochę kompresji zdobyć. Ogólnie rzecz biorąc, jestem bardzo zadowolony z CP40, podstawowy dźwięk jest kwestia gustu, ale po prostu pasuje do tego gatunku, myślę, że całkiem nieźle. W Sali muszę znów pobawić się trochę, to jest mi tak z perspektywy czasu wciąż zbyt dobre, choć to znacznie mniej w presetów CP40. Ale ponieważ wszystkie moje edycji otwórz dźwięk.

« powrót

Dodaj nowy komentarz

Kreator stron - łatwe tworzenie stron WWW