Zespół Muzyczny na Wesele - TRANS - orkiestra weselna

Orkiestra weselna na studniówkę, zabawę, rocznicę ślubu, bal karnawałowy, gimnazjalny, urodziny, osiemnastkę, połowinki, imprezę firmową, intergacyjną, rodzinną, okolicznościową, bankiet, prywatkę, przyjęcie, wesele

Blog

Troszkę harmonii

2016-01-14 13:48:41, komentarzy: 0

Moin, dopuszczone do akordów na koniec off (wszystkie inne akordy są wykonane z korzeni i dużych szósty) powstają dźwięki D Eb F # # GAC. Jeśli dodamy Bb, można uzyskać dźwięk z obwodu na 5. etapie Gypsy moll, więc ZM5: D Eb F # GA (Bb) C # D. Ja osobiście czuję, ale raczej F # jako root, a następnie co ZM7 odpowiadają: F # GA (Bb), C #, F # D Eb. Tu chciałbym jednak raczej dodać B zamiast Bb, co z kolei prowadzi do tonacji F # GABC # D Eb F #, rodzaj F # Frygów o ograniczonej wrz. Ostatecznie jednak nie mogę powiedzieć, co wpisać, że jest teraz w rzeczywistości, gdyż muszę jeszcze więcej głosów, a nie tylko części rytmicznej. W chromatyczne rozegrane 3 akordów na koniec zostawiłem czas na bok, bo nic o ich rozumieniu wiedzieć powiedzieć dokładnie puszkę dopóki wiem, jak to jest.  Ups, przyszedłem tutaj tylko do głównych szóstą?!? Tercja jest oczywiście poprawna! Dźwięki, że muszę wyjść powinien głosować but've tylko sprawdzone ponownie. Pełna skala byłaby nawet daleko idące - nawet jeśli ktoś interpretuje D i F # na początku jako skali dziwne dźwięki, więc następnie dostosować akordów (root + Quinte -> 7 półtonów więc przedział nieparzyste) nie jest już w programie. ... dobrze, ale myślę, że tak długo, jak nie masz już kawałki białego (rytmu, więcej głosów, co dalej?), zawsze można powiedzieć, bardzo niewiele. Do zespół wesele czaplinek. Właściwie D dyrygent dziwny akord. Kluczem jest E-dur i piosenka zaczyna się od II-VI => F # m B7 E Można go inaczej wytłumaczyć interpretując muzycznie ( czysty dźwięk równoległych tonik) nazywamy dwukrotnie subdominanty (subdominanty z subdominanty) lub Modal Interchange (wymiana akord e-mixolydisch). Jeśli ktoś przeanalizuje progresji akordów, to widać, że do D wszystkie akordy E terzverwandt siebie. Nie zawsze są alternatywne duże lub drobne akordy i zawsze głosować każdy mecz w dwóch kolorach. Widziany w D jest konsekwentnie i brzmi znacznie lepiej niż kroki diatonicznym akord D # ° ... , | E | C # m | A | F # m | D | , , . Zamiast Bm (jeżeli system konsekwentnie kontynuowane) teraz jest dominującą B (sam poziom jak teoretycznej BM), która przechodzi z powrotem na tonik E. ____ to miejsce, gdzie można analizować kiedykolwiek w ... Interesująca C # m C + E w Ref. Akord C + o to związek między C # m i E. Korzeń c # C # m uruchomiony chromatyczne dół nad C w C + do B w E, a pozostałe dwie notatki e oraz g # kłamstwo (C + reprezentuje Tutaj Dominantą C # m) .

Odkąd zacząłem, dużo improwizować, zastanawiam się, co dominujące formy akord na drobne akord. Na przykład, E-dur i e-moll jest dominantą a-moll? Zmiany, jeśli ktoś nie korzysta z główną "skalę" E-płaski? Nie ma Gis a-moll. Od ucha po prostu nie może zrobić się, jak to brzmi nie źle, po prostu inne. Jeśli mogę powiedzieć komuś, że jestem bardzo zainteresowany w teorii muzyki, przepraszam, jeśli pytanie zostało już zadane, lub termin wyszukiwania Google byłoby mało. Czytałem "verdurten" z dominującą, ponieważ to było, ale dotknął tylko powierzchownie. Więc ten kawałek nie jest ani tonalna, ani Modal? Więc te części, które nie mają kluczową zadanie, ale jakoś muszą być wyrażone w połączeniu z uczuciami tonik C, nastrojów, lub tym podobne. Czy te akordy tak dobrane zupełnie przypadkowo? A nastrój jest więc to również stosunkowo "wrzucony razem"? Co to ​​nazwać, że podczas korzystania malejąco piąte progresje? ? Cadence? Dlaczego ostatnia część Em ma dominujący funkcja podobieństwa, ale jako postacie z wami Tonikagegenklang? Dlaczego nie zakończyć kawałek w C Czy to głupi pomysł, aby usłyszeć ten układ? A co można powiedzieć na ten temat tutaj: "2 ..) Ponadto kwestia kręgu piątych jest rzeczywiście bardzo popularne Teraz wiem, że to tak, że jeden się go używa. np Dmaj7 | G nr 7 ♭ 5 / D | C # m7 | F # 7 | HM7 | Cdim7 | F # m / C # | C # |. Jeśli jestem w F-moll, więc Dmaj7 jest supertonic Quinte dół dochodzimy do G # 7 ♭ 5 / D, ale nie tutaj trwa trzeci, więc są godziny na basie? Dlaczego jest to C # drobne akord na poziomie dominującej jest ciągle wielkim akord, więc dlaczego nie :. C # 7 | F # 7 | HM7 | itd. Jeśli jestem w HM7, więc jest to subdominanty fis-moll jak. ?. wyjaśnia teraz do Cdim7 Czy to podwójne dominującym dominującej C # bez korzenia Jeśli tak, to podwójne akty dominujące kiedykolwiek przez pochodnego F # m / C #? Jeśli jeden modulowany przez H-Moll i analizy kadencji: HM7 | E7 | Amaj7 | Dmaj7 | G | C # | HM7 | E7 | Amaj7 | Dmaj7 | D # dim7 | F # m / C # | C # | Jaką funkcję spełniają moll, G i C #? (Uwaga: melodii nad dźwięków G: H, A i G i C # G #, E #, D. I okazało się tu ponownie, w D # dim7 (w zgodzie także wciąż zanurzony na tonowe G #) po prostu nie z głównego C, ale D # sprawie; dlaczego "? Po pierwsze, pojawia się moje syntezatory nie zawsze są w 100% dokładne dźwięk, że chcę (choć zawsze jest podobne lub blisko niego, ale nigdy tak naprawdę nie tylko to). Cóż to jest znośne. Dlatego też nie należy również udać. 
Po drugie, co jest jeszcze bardziej poważna. Nie mogę uzyskać racjonalną harmonię w moich piosenkach 
I tak, wiem, że mój przykład piosenka jest dość proste dzianiny z 2-3 akordów. Gdybym coś naprawić, byłbym niezwykle zadowolony. Ok, Grałem moje 6 lat muzyki wiekowej. Wie, co interwały, wiem krąg piątych, wagi, może czytać nuty ... Więc posiada podstawową wiedzę w zakresie harmonii. Ale za każdym razem, kiedy czasy "po prostu zacząć grać" bez znacznego bólu głowy, brzmi we mnie nie tak, jak chcę go! Może jestem już, że progresja akordów jest reprezentacyjne dźwięki, ale nie dokładnie tak, jak chcę. A jeśli to zawsze coś bez czarnych klawiszy, więc C-dur czy moll ... Co mi brakuje, to poczucie, jak to brzmi coś. Mógłbym melodie i harmonie w umyśle, ale nie można przenieść do gry. Kiedy tworzą melodię, która jest zwykle tak długo prób i błędów, aż do zablokowania. I nawet wtedy nie brzmi w 100% tak, jak chcę go ... co więcej, że nie wypracować tę "chłód" lub nawet "melancholia" uczucie, że pochodzi z takiej muzyki. Po prostu znajdź / progresje akordów akordy i nie produkują tego uczucia.Oczekuję, że nie, że jesteś teraz cudownym lekiem na wyświetlaczu podawane mnie ze wszystkimi moimi problemami w rozpuszczanie powietrza. Ale jak mógłbym dalej kształcić się, że co najmniej uzyskać przybliżone pojęcie? Jak można wywołać coś dla siebie? Biorę lekcje gry na fortepianie, ze szczególnym uwzględnieniem teorii muzyki, jednak nie czuję, że dalej mnie z tym problemem. Jestem po prostu w stanie napisać harmonii? Myślę, że nadal nie rozumiem problemu. Mam moją odpowiedź zawieszona na "harmonii" - ale to co piszesz (w dwóch stanowisk), ale brzmi bardziej jak "problem kompozytorski": w głowie to, co da (Sound + Uczucie + niektóre melodia + może jakiś bassline / Harmonia "odwołanie "), które następnie" w rzeczywistości "trasportieren chcą. Wtedy to zrobić (z DAW, fortepian, keyboard,) - a następnie "to nie jest to, czego chciał." To może mi mieć thereabouts dwóch powodów. 1 Podczas gdy "Razem Szukaj" na urządzenie straci / zapomnij oryginalne pomysły można .. 2 Przenosząc wyobraźnię dość dużo na instrumencie, ale potem okazuje się, że można go dostosować "tabu" w głowie mają - to wstrząsy, ma rzeczywiście ładne melodie, ale "kwadratowy progresji harmonicznych" lub odwrotnie ... Na 1: To jest mój Problem, dość masywny - i mogę tylko poprawić, jak już wcześniej szczegółowa i na różne sposoby (graficznie, czasem z notatek, tekstów ...) moich pomysłów, tak dokładnie, jak to możliwe "aufmale" i orientować się do niego ponownie i ponownie, gdy byłem przede mną hinwerkle. To jest baaardzo powoli coraz lepiej (a czasem gorzej ponownie) ... Na 2: Z jednej strony w głowie dokładnie te rzeczy, które nie wychodzą tak dobrze, następnym razem lepiej skonstruować (chce). Z drugiej strony pochodzą z drugiej strony: (? "Fragmentów" melodii, akordy, progresje akordów [- To bardzo ważne], dźwięk, ... tworzą ...) herumprobieren na instrumencie, do rzeczy, jeden stwierdza, że Uważa się, że jest dość ciekawy - a trzeba pamiętać, wtedy. Myślę, że to "improwizacji dla kolekcji" należy w każdym razie do działalności każdego muzyka ... Czy to jest więcej, o co prosiłeś ?? (Obawiam się, że zawsze jest, że ludzie myślą, że jeśli po prostu "wreszcie harmonii pod kontrolą, to wszystko będzie lepiej" - zwykle nie jest tak).

To naprawdę nie jest to "doskonały słuch", ale do słuchania muzyki i uszu łączących / mózgu -.> Finger / narzędzie. Do zespół wesele złocieniec
Najwyraźniej, że nie był jeszcze częścią swojej praktyki. Że można zmienić, z progresje akordów melodii jak. To ma sens, aby zacząć od prostych rzeczy na. Więc bierzesz zarządzaniu krótki fragment, który Ci się podoba i to raczej proste dzianiny. Następnie plac przy pierwszym zadaniem jest, aby usłyszeć, że znów będzie śpiewać melodię, a następnie dowiedzieć się, co w końcu wolny (= bez opieki, ) oraz być w stanie prawidłowo śpiewać pod względem rytmu i boiska. formowania wystarczające do tego faktu i to począwszy zbyt dużo materiału, lepiej wziąć tylko znaczący zwrot w kawałkach w 4/4 czasu są zwykle dwa lub cztery uderzenia . Tylko wtedy, gdy można śpiewać, to idzie do instrumentu. Następnie grać to, co masz w uchu. Dobra, oczywiście, wziąć. Zrobiłeś, możesz sprawdzić to oryginalne porównanie. Z takiego ćwiczenia można realizować zarówno to, co jest proste, jak to, w którym więcej pracy będzie inwestować. To ćwiczenie pokazuje, jedyny znany mi sposób, w jaki się do ostatecznego celu. Czy Możesz w ten sposób razem dobrze, można zrobić to samo w odniesieniu do akordów. Nawet jak progresje akordów łatwo rozpoznawalny początkowo oczywiście są użyteczne. Czy uprawiasz jakieś różne progresje akordów trzy- i wielu dźwięków we wszystkich klawiszy? Nie więcej - tak myślę. Jeśli można grać wiele kawałków pop / rock / jazz przez serce, jeden uznaje fakt, często powtarzające się progresje akordów w ich brzmieniowe znacznie łatwiejsze. Dlatego sensowne melodie i motywy i skala i krótkie progresje akordów we wszystkich klawiszy transponowane do praktyki. Co grał na tyle często, że będziesz wtedy rozpoznać w nowych kawałkach należał.  Art - troszkę harmonii.

« powrót

Dodaj nowy komentarz

Kreator stron - łatwe tworzenie stron WWW